tack

Tack för att ni är så tålmodiga mina kära läsare. jag är verkligen usel på o uppdatera. ändå är ni inne o min statestik är försvånasvärt hög när man jämför hur många inlägg ja skriver. men ska bli bättre. ja lovar =)
Haft en kul helg med mycket bus lek alkohol o delvis jobb.
Igår fyllde Malin & Sandra tjugotre år, och det skulle firas.
Lokal var hyrd, tipspromenaden satt uppe, fifflande med lappar här o där med busiga innehåll och som sagt mycket bus o lek. En jättetrevlig tillställing som tyvärr leddes raka vägen hem till min säng efter 12 snåret.

Jag fick ingen biljett till Statt där Björn Rosenström spelade, o det gjorde mig inte mycket attt få gå hem o lägga mig heller =)
Idag har jag tillbringar dagen i soffan. O det var längesen på en Söndag, mycket längesen!
Och så förbaskat skönt =)
Sofie & Ida
Pernilla & Jag
Fin stämsång för Malin & Sandra
Peter, Lina, Simon & Emil
Glad 23åring =)
Sandra, Peter & Simon
Jag & Ida försöker få grepp om kondomerna =P
Haha =)
Nu blir det natti natti!!
Godnatt

Vad tycker du?

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0