painkillers

Jag lever vill jag meddela. Jag klarade av träningen igår. Oså förbaskat kul det var.

Mina första steg in på planen var nervösa. Kändes som jag hade modellera i benen.
Men när vi väl dragit igång uppvärmningen så kändes det som
jag aldrig gjort något annat.
Visst, med några kilo extra sen sist så måste jag medge
det var ännu jobbigare än vad jag trodde.
Och idag har jag ont ont ont, i precis heela kroppen.

Men jag är inte tjejen som ger mig (:
Så redan imorn är jag tillbaka på planen.

Har precis avnjutit första avsnittet av idol med min kära,
alltid lika kul o se andra göra bort sig, tänk om man skulle vara med själv, herregud.

Och nu är det förresten endast åtta dagar kvar till crew fifty fifty lämnar kajen.
Gryymt =)

Vad tycker du?

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0