höst

Känns verkligen att vi gått över till hösten nu.
Jag är verkligen en sommarmänniska, som blir lite smått deprimerad nu när hösten tränger sig på.
Men nu blir det mer tid för sånt man (läs: jag) inte gör speciellt mycket när det är sommar.
Nu är det en  höst fullspäckad med träning, myyys och en grym tv tablå =)
Tror inte att det var en enda karlskoging som missade Ensam mamma söker igår.. o så tror jag de fortsätter.
Igår började även nya säsongen av Top Model, och imorn börjar Idol.. =)
Så nu har jag o göra framöver
Jag är en riktig nörd när de gäller tvprogram.
Slutade precis jobbet, har precis svirat om o nu ska jag ta bussen till Degerfors.
Ska hjälpa mamma o rensa ur morfars lägenhet och därefter ska jag göra något stort, i mina ögon.
Jag ska gå på Handbollsträning.
Har länge längtat tillbaka till handbollen, så nu ska jag göra comeback efter ca 5 år.
Uppdaterar er senare om hur det gick. Förväntar mig inte för mycket.
Men konditionen är ju inte riktigt på töpp om ja säger så =)
C ya'll

Vad tycker du?

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0