Örebro

igår hade jag en heldag i örebro.. mycket trevligt =)
sen drog vi till strandcafét, första gången jag var där.. väldigt mysigt faktiskt!

efter de var det meningen att vi skulle ut o fiska men vi var
så trötta allihop så vi drog hem till mig o rökte lite vattenpipa istället =)
får bli fiske en annan dag, älskar o fiska..
hoppas det blir många fina fiskekvällar framöver..

ska hoppa in i dushen nu, imorn  blir det jobb 9-13, sköööönt!
sen får vi se vad som händer ;)

köpte ny telefon igår så nu jäklar ska det tas kort ;D
tog lite igår..


Testbild ;P (måste ju kolla så det går o pose'a haha)


Mys på strandcafét


Jag o Heden försökta lära Ida o göra rökringar, gick inte riiiktigt.. ;P


Lille kösen somna när vi kolla film :P




Mötte Sandra påväg hem från jobbet idag ;P


Godnatt


Vad tycker du?
Postat av: Ida

Haha, det gick ju jättebra.. du ser ju vilka fina ringar jag gör :P

Ska du med på fredag föresten Natta ?;)

2009-05-27 @ 08:15:23
URL: http://idaniiilssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!Har du opererat dina läppar eller gillar du bara att pluta ändå? ; )

2009-05-28 @ 12:50:26
Postat av: Natta

Haha nej jag har inte opererat mina läppar :P

2009-05-28 @ 15:24:54
URL: http://supeerbaben.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0