vår?


Fan, trodde ju att våren hade börjat.
gör så här vaarje år, tar ut allt i förskott
o så blir jag aas glad o sen jätte besviken.
glömde ju visa mina najsiga brills jag köpte i k-stad,
visst är de schnygga.
nu får ju gärna solen titta fram oxå så jag kan använda dem

jobbat en liten stund idag o nu tänkte jag
dammsuga o tvätta golv som jag inte hann med i lördags
sen bär det nog av till en polare
avslutar dagen på träningslagret.
ikväll så blir det ny "koreografi" på Mrl:en!
ska bli grymt kul, har varit samma nu i 3 månader, så det är på tiden:)

nån som vill underhålla mig ikväll efter nio?
call me

jordin sparks - freeze
black eyed peas - boow boow pow

Vad tycker du?
Postat av: lisa

fan, jag skulle vilja följa med någon mer gång till mrl:en. synd bara att jag går i skolan och är så sjukt seg på måndagar! mrl är ingen mer dag i veckan eller?:)

2009-03-23 @ 19:08:05
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/
Postat av: emp

mm mm mm, vikken schtekare!!! hehe

2009-03-24 @ 09:36:06
Postat av: Nathalie

Emp: Mm, ellerhur!

2009-03-24 @ 21:38:36
URL: http://supeerbaben.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0