söndag



söndag är till för att göra nödvändiga saker om man mot förmodan inte ligger bakis i soffan. denna söndag har jag för ovanlighetens skull inte legat bakis. trist... svänga sina lurviga på hotellets dansgolv en lördagkväll är ju aldrig fel. hoppas hotellet klarade sig utan mig igår iallafall.. skulle tro de va.

har pyntat mina fönster så fint idag med nya blommor o mina nya lampor från ikea och så har jag satt upp mina nya tavlor som min duktiga mamma gjort åt mig.
nu ska jag rensa ur min garderob, slänga massa gammalt skit, o in med nytt. köpte massa kul igår.

sen blir det beck och myyys... ;)


Vad tycker du?
Postat av: bella

haha Jaa men då kan man iallafall säga att man rensat kroppen för får man flunsan o spyr så åker ju allt skit ut ändå haha!:) Rena tarmsköljningen förfan! :) Helt clean är man efter en veckas detox och magsjuka haha.. Allt bra annars ?

2009-03-09 @ 10:55:11
URL: http://buus.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0