örebro



Tillbaka efter en tripp till örebro. Smart som jag är glömmer jag mitt bankomatkort hemma. Det är ju smidigt när man ska åka in o handla. Så fanny fick vara min sugarmama. Fick med mig ett par jeansleggings, örhängen o en jeansjacka hem.

Usch vilken jävla väder det är ute då. Snöstorm. Nu längtar jag sådär lagom till Egypt. Ska strax knalla iväg till gymet. o idag är det ingen som vill följa med o träna så jag får gå själv. tur är de uppfunnit ipoden. Kommer vara sådär lagomt frusen när jag kommit till gymet. Får klä på mig ordentligt, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Fan vilket bullshit. Den som kom på det ordspråket lär ju vara rätt bäng. Bara o kolla ut genom föntret så kan man snabbt konstatera att det är dååligt väder.

Klockan är nu lite över halv sex. Cigaretter idag: 0 st.
Jag är så förbannat duktig.
Men jag erkänner att det kliar lite i fingrarna.

Ha en trevlig kväll.

Vad tycker du?
Postat av: fanny

men uuusch vilken hemsk bild!

2009-03-03 @ 08:34:42
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: Tess

vill du vinna barnkläder har en super bra tävling på bloggen testa kanske du vinner kram

2009-03-03 @ 08:42:42
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0