core&aerobic



Precis hemkommen från träningslagret.
Jag är helt sluuut. O det är så jävla skönt!!
Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag göra iordning
mina juicer inför morgondagen.

Nu ska ni få se hur min "mat" ut imorgon:

Frukost: "Grön&Skön" (3-4 skivor ananas, 100g broccoli, 1/4 gurka, 1 kiwi)
             + "Bärbegär" (3 äpplen, 1½ dl osöt. tranbärsjuice, 2½ dl blåbär, 1msk pfylliumpulver)
Mellanmål: Solroskärnor
Lunch: "Chiliapelsin" (3 morötter, 4skivor ananas, ½ lime, ½chilifrukt, 1 msk korianderblad)
Mellanmål: "Päron med sting" (1 päron, 1-2 selleristjälkar, 1½ cm ingefära)
Middag: "Tigersmoothie" (1 apelsin, ½ lime, 1 papaya, 1 passionsfrukt)
Kvällsmys: 2tsk linfrö + Ingefärste med citron

Hääärligt va? ;P

Vad tycker du?
Postat av: Julia

Låter, och ser hur gott som helst ut. Men blir man mätt? =/ Hade blivit galen av att inte få tugga på ngt dessutom... :D Släng in ett mål lax baby ;)

2009-03-05 @ 09:51:20
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: emp

heej gumman, hoppas du mår bättre snart, pöss!

2009-03-08 @ 16:41:15
Postat av: Nathalie

emp: tack, men nu är det bra iaf :)

2009-03-08 @ 20:57:31
URL: http://supeerbaben.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0