lysekil

gud va skönt o komma bort från den här staden för en liten stund.
har haft en sjukt kul resa som innehållit ALLT.
SKRATT, bråk, tjafs, alkohol, regn, sol, bitterhet, gladhet, snubblande, raggande, kärlek, bilresa i thehillshaveeyes-skogarna, jag blev lämnad själv med monstren, polisen, taxigubbar, slagsmål... haha har nog glömt hälften... men så jävla värt.. nu är jag trött. extremt sliten och ont i hela kroppen.. men det var det lätt värt.










Vad tycker du?
Postat av: Anonym

hahahaaa, gulle nattis :) härligt å se att ni hjälpte till att göra hennes student till det bästa! :)

2009-06-14 @ 21:55:47
Postat av: fansi

Jiihj :D I wish I was with ya :P vi får ha en crazy night in charleswood ;) haha

2009-06-15 @ 10:56:48
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: isabella

Har du spotify? Klicka på min playlist, och se vad för musik jag lyssnar på. Du kan även länka din till mig! Otroligt kul att få se vad ni lyssnar på.

2009-06-15 @ 10:57:55
URL: http://isabellaloofs.blogg.se/
Postat av: Nattis

Hahaha lite sleten tjej i baksätet!

Ni är bäst som var där!:*

2009-06-16 @ 00:02:54

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0