supeerbaben

haha. mitt nick är lite ur tiden, supeerbaben. hm. kan väl inte direkt säga att jag är nån sådan. bara ett spontan-namn som jag tog när jag skaffade min första lunarstorm, när jag var sådär 12 år gammal. sen har det bara hängt med.. haha känns nästan som att det är lite på tiden att byta, men grymt omständigt. jag har det ju lixom överallt. får se.. fyller ju 20 om några månader, då kanske jag slår till på stort och byter.. ha ha.

jag älskar när man inte har någonting planerat o ett ögonblick senare så rullar det in förslag. så nu är min kväll räddad. klockan sex ska det iallafall kollas handboll. de där sydkoreanerna ska väl inte vara så svåra att slå.

sitter för tillfället o väntar på att min tvätt ska bli klar. har inte sovit hemma på hela helgen så nu ska sängkläder tvättas. mm så skönt med nytvättat. o finns det sen något underbarare än att gå o lägga sig i en nybäddad säng? det är något som jag verkligen värderar, kalla mig gammal. men fan va gött det är :)



igår fick jag lite försmak på santogold, så nu är albumet på nedladdning. blir spännande att få börja lyssna sönder det. för tillfället så spelas kings of leon sönder här hemma hos mig, morgon, middag, kväll. underbart att få gå upp på morgonen o stå o lyssna på dem medans man gör sig iording.

nej nu ska jag fortsätta med o röja i min garderob, jag är bäst på att påbörja projekt, att avsluta dem är jag bra mycket sämre på.


the killers - spaceman
hoffmaestro - crimson sky
kings of leon - notion

Vad tycker du?

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0