sexparty


Hemkommen från gymmet för en stund sen. Fyfan vilket jobbigt step pass det var idag, svetten bara rann om mig. När vi skulle göra armhävningar på slutet så droppade det från näsan, haha lite komiskt. eller endel kanske kallar det äckligt.. haha men det hör ju till :) men huvudsaken är att jag är jävligt fräsch just nu iaf. Sitter i morgonrocken med en kopp te. Ska strax gå o lägga mig. Börjar nån film på trean nu, bakom stängda dörrar med hugh grant o sara jessica parker. Får se om det är nått o ha!

Imorgon ska jag jobba, efter det ska jag vara hundvakt åt sandra's lille chippen. O sen på kvällen väntar sexparty, med jobbarkompisarna. ooom ja längtar. grymt :)
Ni kommer få uppdatering o bilder därifrån
kan jag lova ;)

Godnatt sötnosar.


Vad tycker du?
Postat av: Alexzandra

Ja vissa är ju faktiskt på gymmet för att träna : ) Då ska man svettas!

2009-01-30 @ 01:58:37
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0