mrl


Idag har jag jobbat några få timmar. sen när jag är påväg hem så kommer fanny som en ängel o undrar om jag skulle med o äta sushi, vilket var givet. åkte därefter o solade, så kom lisa oxå, så nu sitter vi här hemma hos mig o softar, jag har redan satt på mig träningskläderna, är så jäkla taggad för ikväll. wii. Blir MRL pass, lyckades få med mig Malin så nu jäklar. hela kronhallen hänger snart på träningslagret.. ha ha.

Förövrigt kan jag ju dra lite om helgen. Så sjukt kul! fest här hemma hos mig, började jävligt lojt, men helt plötsligt slog det nog till i allas huvuden o vi fick jävlar anamma fart på festen, jag skämde ut mig som vanligt. bara mina vänner har kul så kvittar det. fast jag hade oxå lite smygkul när jag körde min show måste jag erkänna. kvällen fortsatte till hotellet och jag förstår inte hur jag kom förbi vakten. alltid ett återkommande mysterium.

sen fortsatte kvällen i vanlig ordning och jag fick nog vara med om den sjukaste natten någonsin.

söndagen mådde jag inte sååå bra måste jag erkänna. men som nån smart jävel en gång sa, man mår som man förtjänar.

Vad tycker du?
Postat av: Frida

Nattis jag har en skitbra ide!

helgen då alla hjärtans dag är, på mitt sportlov.

ska vi till degerfors och då tänkte jag att jag kanske kunde bo hos dig den helgen om du vill och kan? :)

2009-01-27 @ 20:40:38
URL: http://fridasplace.blogg.se/
Postat av: fansi

hurtbulle där !

2009-01-27 @ 21:37:45
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: ljunk

"HEJ, hon vill att du kommer upp" mouhaha ;D

2009-01-28 @ 00:51:23
URL: http://bluue.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha du gick ju in MC.VIP med cilla din fillur!;D

2009-01-28 @ 09:09:22
Postat av: Natta

Fanny: Du kan va hurtbulle!



Ljunk: Galna kvinna, eller ska jag säga "din jävla fitta".. haha nej vad elak jag är. Nu vet du när det kommer killar o slänger sten på ditt fönster så vet jag vad ja ska göra ;) MOAHAHA!



Nathalie: Ehmm.. Ja det kanske jag gjorde. Jag har ett rätt svagt minne..

2009-01-29 @ 22:15:44
URL: http://supeerbaben.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0