just hold on

Skönt. Att vara ledig på en söndag kan vara det bästa som finns.

Inväntar att Fanny ska komma, sen ska vi sola våra vinterbleka o feta kroppar(fet gäller inte fay) sen ska vi antagligen (har jag bestämt iallafall) åka o köpa en massa god, fet mat och massa godis. Min sista dag med godis, sen är det godisförbud ända fram till sommaren. Jag känner mig grymt taggad. Beach nollnio here i come.

Ikväll ska jag få träffa M också. Var så längesen så nu ska vi ta igen :)

Glöm inte att kolla på femman klockan nio ikväll. Trollkarlens hemligheter.. pirrigt! längtat typ en månad efter de programmet. Fast igentligen så är det ju lite småjävligt. Alla dessa trollkarlar som slitit röven av sig för att hitta på nya trick o fashinera sin publik. Sen sitter idioter till folk o försöker lista ut tricken o när de gjort det så gör de ett tvprogam om det. Chris Angels karriär är nog rätt över nu.. såsom alla andra trollkarlar. Lite synd. Men jag klagar inte, jag vill ju veta hemligheterna.....


Robert Pattinson - Let me sign <3
Coldplay - See you soon (acoustic)
Robert Pattinson - Never think <3
Kings of Leon -  Use somebody


Vad tycker du?

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0