jag dog och kom till himlen

Först och främst så ska jag be om ursäkt för min extremt usla uppdatering. O andra sidan så kanske jag inte borde göra det, med tanke på att ni är extremt dåliga på att kommentera. Så det går jämnt ut. dvs. Om ni kommenterar mer så bloggar jag mer. Rätt schysst deal va?




Har fått påpekningar av mina kära vänner om att jag skriver mycket om sex i min blogg. En påpekning som jag inte alls förstår mig på. Det gör jag väl inte? Eller? ehh jag vet inte. Men om så är fallet så får det väl vara så. O detta inlägg kommer vara lite sexistiskt så för er som är lite känsliga kan väl kolla bort en stund. You're choise.

Ikväll har jag träffat mitt livs kärlek. Även fast Fanny o Emelie träffade honom först hindrade inte det mig. Jag älskar killar som blir vackrare, sexigare o mer oförstårbara för varje minut som går. Det är inte alla killar som lyckas med det. Men jag har träffat honom ikväll. 

Okej, den är killen är inte min på riktigt.
Jag bara drömmer mig bort........
Lite sådär halvt besviket så träffade jag honom för första gången på en stor bioduk med Cilla o Fanny sittandes brevid mig. Lite ledsamt att det inte var på riktigt. Men det var bara till att bita i det sura äpplet. Jag kan garantera att jag satt som hänförd av denna man. Jag tror det rös till i våra kroppar ett x antal ggr. Iallafall i min. Ordentligt. Uhh.. Vilken man säger jag bara. Skulle inte va fel att ha honom i min säng inatt. Han skulle helt klart få göra vad han ville med mig. Okej... Jag skulle kunna fortsätta men med min fantasi kan det här spåra ur totalt. Så jag låter eran fantasi få avgöra resten av denna story,


Efter en sånhär kväll kan jag ju inte somna mer än skönt.



Förövrigt så är jag helt såld på Kings of Leon, hela deras album är helt genialiskt. Tidlöst. Cred till dem att de får mig att må så extremt bra.

Vad tycker du?
Postat av: lisa

men gud, att alla ska gå och kära ner sig i honom då? jag måste se filmen!

och puss på kings of lion.

2009-01-09 @ 00:13:51
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/
Postat av: ljunkan =)

hehe, jag känner mig som en pojke!? ;D jag är lite osäker på om jag vågar faktiskt.. får se ;)

Miss u 2 darling!

2009-01-09 @ 12:14:49
URL: http://bluue.blogg.se/
Postat av: emp

maaaaaa, vikken bild!!!! im dying... ja skulle, flera ggr om!! =)

2009-01-09 @ 16:18:03
Postat av: Jenny

Haha du e så rolig!!:) nu kommenterar ja enbart bara för du ska blogga mer;) haha.



Kram

2009-01-09 @ 17:55:19
Postat av: bella

Fan jag hade dille på Kings of leon i somras!! :)

2009-01-10 @ 19:33:08
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: Natta

Emp: I knooow.. O ja med. Men ja ska ha'n först ;)

2009-01-11 @ 01:44:22
URL: http://supeerbaben.blogg.se/
Postat av: Natta

Jenny: Haha kul att du tycker det. Fortsätt kommentera vettja.. :) Vem Jenny förresten?

2009-01-11 @ 01:45:25
URL: http://supeerbaben.blogg.se/
Postat av: Jenny Åström

Åström såklart;)

2009-01-11 @ 15:43:22
Postat av: Natta

anade det :) men var bara tvungen o fråga ;)

2009-01-11 @ 17:03:40
URL: http://supeerbaben.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0