I'll wrap you in my arms

Alltså det är verkligen orgasmvarning: Robert Pattinson - Let me Sign


Jag håller på med en massa dumheter. Men skitsamma, man lever ju bara en gång. ellerhur?
Det är lika bra att jag står upp för min blondhet lixom. Ung o dum kan man ju inte vara hur länge som helst.. lika bra o passa på nu....

Sitter här med en kopp kaffe o lyssnar på rob pattinson. Var ju verkligen inte igår, eller ja.. Det var det ju faktiskt.. men nu har jag faktiskt börjat använda min kaffekokare. Tummen upp för mig. Gottgottigottgott.^ Ska strax traska över till min kära vän pernilla. Sen blir det till att dra på sig pansarvästen o ut i blåsvädret för det första promenaden i mitt nya liv. Coolt va? Jag har fått ett nytt liv idag.. tycker det är bra när man har den makten så man bara kan få ett nytt liv sådär...





Får se vad denna kväll kan erbjuda mig då.. Är ju faktiskt ledig imorgon.



Vad tycker du?
Postat av: fansi

åhåhåhå, ja det var ju faktsikt igår!

2009-01-12 @ 20:05:03
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: Jenny

Duktig!! kör hårt, sommarn e snart här;)

2009-01-12 @ 20:52:34
Postat av: Natta

Tack Jenny, Jaa.. Nu jäklar blir de andra bullar! :)

2009-01-13 @ 10:45:43
URL: http://supeerbaben.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0