hot n' cold


Skön lördagkväll med mina närmsta. Ibland behöver man sånt. bara få skatta av sig.
Så jävla värt.

Nu råkade jag hamna här. Var ju verkligen inte det jag hade planerat, men jag är så pigg så jag skulle kunna springa två varv runt jorden. Okejråå. Kanske inte riktigt.. Får nog slå en pling till Eric.. Han får mig alltid på bra humör den karln. Borde finnas fler som han. Jag har ju givetvis min Martin också.

Varför går allt så mycket lättare vissa dagar än andra? Ibland känns det som man flyger på moln. Medans andra dagar vill man bara sitta inne o stirra in i väggen, förstår inte riktigt det där. Men jag brukar inte lyssna på min magkänsla. Jag gör oftast saker som jag kanske igentligen inte vill göra, men bara för att pusha mig framåt. Man kan ju inte alltid ta den säkra vägen för gud vad tråkigt livet skulle bli. Oftast har de grejer som min mage inte viljat, blivit det bästa.. Det är bara att kasta sig ut, så flyger man helt plötsligt på moln.... jag lovar! (okej, ibland får man ta ett o annat skit oxå, men skyll inte på mig då)

Nu ska jag gå o lägga mig brevid min karl. Godnatt.


Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down
You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up



Vad tycker du?
Postat av: Frida

jag älskar dig nattis!

saknar dig jätte mycket!

2009-01-11 @ 17:03:14
URL: http://fridasplace.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fin blogg du har!

2009-01-14 @ 21:34:54
URL: http://flisaflikka.webblogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0