u make my day


kom precis hem från c. underbart trevlig kväll.
så jävla värt.


funderar på att städa min lägenhet nu, har sån jävla energi, o här ser det ut som ett bombnedslag. jag skojar inte! är knappt så man kommer innanför dörren.

imorn blir det öl. mums på det.

jävligt kul förövrigt att så många bryr sig om att jag hade en skitdag på jobbet! haha!

jag har sagt det förut o jag säger det igen
orgasmvarning på denna låt.

rob pattinson - let me sign

Vad tycker du?
Postat av: L

Jag måste bara fråga, hur får du så vitt hår? Och du har ju aldrig utväxt typ, får du inte det eller färgar du bara ofta? :) Jag får utväxt så fort, och man ska ju inte färga håret för ofta.. Tänkte om du hade några råd :D

2009-02-07 @ 23:23:38
Postat av: Natta

Svar L: Jag färgar utväxten när jag tycker det behövs. Har inte direkt koll på hur ofta det är, 1 gång i månaden kanske el. en gång varannan månad? har inte koll som sagt. För att få det "vitt" så duschar jag håret i princip varje dusch med loréal's silverschampoo.

2009-02-09 @ 21:46:43
URL: http://supeerbaben.blogg.se/
Postat av: fansi

I miss u bajb :)

2009-02-11 @ 16:54:36
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0