söndag

idag har det varit en såndär underbar söndag.
ingenting på schemat.
och framförallt så var jag inte bakis.

igår var jag hurtig och städade hela min lägenhet grundligt.
dammsög, diskade och dammade.

och så målade jag mina köksluckor
jag vill sätta upp mina handtag nu nu nu... men jag vet inte hur man gör
det är nu det skulle vara bra att ha en karl.
men jag får försöka lista ut hur man sätter upp de där handtagen även fast jag inte har snopp.

gårdagen tillbringade jag kvällen med mina kära.
drack lite öl hos sandra.
drog därifrån vid elva ungefär, då stod det massage, tända ljus o lugn musik på schemat..
sen somnade jag med hjärtat brevid mig
underbar lördagkväll må jag säga










Vad tycker du?
Postat av: fansi

mina fina vänner(;

2009-02-23 @ 18:51:28
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0