people care about people who care about themselves




Ibland blir jag så arg på mig själv! Det är så frustrerande när man är arg på andra, men när det kommer till o vara arg på sig själv så är det riktigt frustrerande. tänkte att jag skulle sova en stund innan träningen ikväll eftersom jag jobbat hela helgen. Glömde att ställa alarm på telefonen. Och självklart försover jag mig. Det finns inget jag hatar så mycket som paniken man har när man försovit sig. Jag flög upp ur sängen o hämtade telefonen ur jackfickan, 10 missade samtal och massa sms.... Malin hade försökt få tag på mig som en idiot, nääj.. men jag ville ju tydligen sova. Vaknar 5 minuter innan passet ska börja!! Bra jobbat o en jäävla ångest. Som tur va så satt malin i bilen när jag ringde så hon hämtade upp mig. Det var bara från bingen direkt till gymmet för ett jävla pass. Krävs ju lite mental förberedelse innan ett pass. Men den mentala förberedelsen fick jag skippa idag. Ibland hatar jag bara mig själv förjävla mycket. Men jag hann iallafall.

Nu sitter jag här iallafall, nyduschad i morgonrock och med en varm kopp te. Det är mysfaktor det. Ska gå o lägga mig nu med satc. Mums på det. Godnatt...

Vad tycker du?
Postat av: fansi

myys :P förlåt att jag inte hörde av mig förut, men jag vill gärna träffa dig i veckan min skatt:)

2009-02-02 @ 23:19:55
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: bella

:) Skulle du ? Tror du missuppfattat inlägget litegrann ? :) Skrev från den oerhärt seriösa sidan haha! Jag snackade familj och privatliv jö det är la lite skillnad! :) Ingen vet ju nånting om mig som person egentligen! :) Sen om någon tänder på mina bilder är ju en sak, som du, grrrr.. Men har man barn och familj så vill man nog helst hålla sig på en nivå utan bloggar ? :)Iallafall jag.. Nu spelar det ju ingen roll, jag bjuder ju inte på mig själv speciellt mycket förutom en bild som inte går att förstora ;D

2009-02-03 @ 19:07:04
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: Julia

Sån mugg har jag meeeeed :)



Fransförlängningen blev superfin! :)

2009-02-04 @ 10:43:39
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0