Mat Weddle - Hey Ya Cover


Sitter o lyssnar på musik och bara njuter.
Ibland undar jag hur jag fungerar.. På nått sätt så känns det som
jag försöker trycka ner mig själv..
Helt omedvetet, det gäller allt.. Speciellt med känslor, jag är rädd för att känna.
Jag vill inte tillåta mig själv att ha känslor.
Jag vet att jag ändå kommer bli sårad om jag någongång
skulle tillåta mig själv få känslor för någon.
Därför har jag lagt ner det där.. Ibland känner jag mig bara så känslokall...
... det är kanske det jag är

Imorn ska jag tillbringa min dag i Degerfors.
Jag ska vara hundvakt åt våran tjej Clara.
Sen ska jag o mamma in till Örebro och kolla på en soffa åt henne o pappa. 
Därefter ska vi kolla ut presenter åt mig.. hääärligt.... =)





Förövrigt så är det 19 dagar kvar tills jag fyller 20
och  23 dagar kvar tills vi drar till Egypt,
Mums på det.

Vad tycker du?
Postat av: Julia

Det är så mys hos din familj i Degerfors! :)

Hälsa allihopa.



Underbart med utomlandsresa, el vad säger du ;)?

Kramar

2009-04-20 @ 10:48:21
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0