uppe med tuppen



bilder: lisaaronsson.blogg.se

ja, dessa bilder är tagna klockan fem imorse. spelade in en musikvideo. berättar mer om de nån annan da=)  ni måste ju erkänna att jag är rätt naajs i morgonrocken där till höger. haha

jobbade kväll idag. sen hem en snabbis o sitter just nu hemma hos S.
jobbar kvällen imorn oxå, de blir roligt de.. 16-21.15, underbart pass.. naat

jag har ett problem. en återkommande dröm. det handlar om en person som jag känner lite ytligt.. denna dröm gör mig så frustrerad. när jag vaknar upp o inser att det inte har hänt.. det är jobbigt.
jag håller tummarna för att det ska hända på riktigt.
den som väntar på nått gott...

Vad tycker du?
Postat av: emp

snusktanta!!! =) men ja hoppas för din skull att det blir på riktigt också.. pössi!

2009-04-10 @ 01:40:48

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0