söndag

Bakisdag in my ass..
Nej ni det var bara för Nathalie att palla sig till duschen o dags för jobb på ef.
Men gick skit bra o jobba.. idag var jag på riktigt gott humör så allt flöt på så lätt =)

Nu ska jag gå o lägga mig. Imorgonbitti ska jag åka till Ullared med mamma.
Bra skit det..

Den här bruden är heelt otrolig. Jag vill vara som hon.
Lyssnar jämt på in this moment när jag är typ arg o vill känna mig stark =)
Vilken helt sjukt absurt bra röst bruden har..  Lyssna på Beautiful Tragedy oxå..

du är fin........



Vad tycker du?
Postat av: fansi

hehe ja, jag misstänkte nästan det :P have fun at ullareed!

2009-04-27 @ 10:27:42
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: caroline

jo, jag menade att jag hade precis en kille som kund som sökte ditt namn hos oss, och när jag hittade dig så såg jag att du hade skrivit ut din bloggadress också så jag var tvungen att ta mig en titta påden tjejen han sökte.

jag jobbar på eniro 118 118.

förstod du nu? =)

2009-04-28 @ 12:34:37
URL: http://cees.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0