sjuukt.

jag är så jävla glad.
jag har sökt lite olika jobb i olika städer de senaste månaderna.
och idag ringde chefen från en bar i smögen och sa
att de var riktigt intresserade av mig. Så på måndag ska jag åka ner till
smögen och se vad jobbet innebär. Sen skulle det i princip vara klart.
så i sommar kommer jag förmodligen jobba i smögen!
sjukt underbart. sommar, sol, smögen o öl. kan det bli bättre?

hemma hos S nu och ser på Fråga Olle. Nu ska jag lägga ifrån mig datorn o mysa lite :)
puss&godnatt.

Vad tycker du?
Postat av: Julia

Tack för superfina ord! =)



Undrar oxå hur folk orkar, men tydligen så finns det ju folk till allt, - eller hur :)....

Så kan lika gärna svara de små stackarna som dessutom inte vågar stå för sina åsikter utan istället är anonyma.



Hur mår du då nu för tiden :)?

Åker till Värmland imorrn.

Kramar

2009-04-01 @ 23:35:54
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: frida

då kan vi ju träffas när vi vill nattis! :D<3

gud vad kuul :)

2009-04-14 @ 19:47:54
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0