releaseme

Precis hemkommen från TL, jag var faan grym idag!
om jag får säga det själv...
märker verkligen att min kondition förbättras för varje vecka som går.
Jag älskar att jag har hittat en träning som gör mig glad
och som jag verkligen längtar efter att få komma till.
Det är såhär det ska kännas att träna.



idag har jag varit hurtig
jag har dragit ut min ca två meter stora klädhög ur garderoben
o sorterat bort gammalt, vikt kläderna i fina högar
och hängt kläderna i färgordning. de ni.

Nu ska jag ta mig en lång skön dusch o
sen ska jag försöka komma i min nybäddade säng tidigt idag.


Vad tycker du?
Postat av: Anonym

Kul att du trivs - och har hittat "ditt" !! :)



Hon har ju "den perfekta kroppen". VILL HA :)

2009-04-02 @ 22:26:37
Postat av: Nathalie

Anonym:



Ja, det är underbart!

Mmm det har hon verkligen. Tänk om man kunde vakna upp med den en vacker dag:)

2009-04-03 @ 17:31:47
URL: http://supeerbaben.blogg.se/
Postat av: Julia

Var jag som skrev - verkade inte som mitt namn kom med :D



VERKLIGEN! Här kan vi snacka fit ;P

2009-04-04 @ 12:25:40
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0