i a r e d r o i d



härlig dag,
vaknade av att höra vääldigt besvärande ljud brevid mig
ja det måste ju vara jobbigt att vakna upp hos mig av
att väckarklockan ringer tjugotusen gånger, o jag har inte ens märkt det
kom till jobbet, mötandes av en sur A,
jag var inte där i tid, jag var en minut för sen (A pekandes på klockan)
oups. men safe som jag är skötte jag mig så bra
så sen fick jag allt té ett par leénden på hans läppar.
så var de löst, me lite charm löser man allt serru.
hem, o precis hemkommen efter en härlig promenad.
nu ska jag gå o sola
sen blir det dusch o sova
finfint de.

Vad tycker du?
Postat av: frida

ja sno på du :)<3



faaaan då, jag som verkligen hoppades på det :(

2009-04-15 @ 22:09:22
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0