Fint va?

Jag ser dig varje dag.
Hur du rör dig. Lyssnar på din röst. Dina tankar.
Erkänner att jag börjar bli besatt.
Min längtan att få ta dig. Vara intim med dig, börjar få överhanden.
Du vet inte vem jag är. Du har förmodligen aldrig sett mig. Inte ägnat mig en tanke.
Så ska det förbli.
Det gör mitt behov av dig även starkare.
Jag vill till dig. Till ditt hem. Din säng.
Drömmer om att slita dig i stycken. Äta dig. Äga dig.
Men jag kan inte. Kommer aldrig kunna.
Ett hinder håller mig borta. I frustration skakar jag det så hårt att det blöder från mina händer.
Inuti mig vrålar röster av habegär så hjärtskärande att de till och med skrämmer mig.
Jag vill smeka insidan av din hud. Känna ditt blod pumpa ut sin ånga mellan mina fingrar.
Tillhör mig!
Behöver slicka dig ren. Desinfektera dig från alla andra kvinnor. Göra dig till min.
Dunkar mitt huvud i väggen, om och om igen för att fokusera bort smärtan från min själ.
Tankarna faller ändå tillbaka på dig.
Jag dyrkar marken under dina fötter. Du kan beträda mig.
Du är min helighet, min höghet, min gud och drog.
Ingen kan älska dig.
Inte som mig.



Fint va?

Vad tycker du?
Postat av: emp

Natta, raring... alltså, jag visste inte att du kände såhär för mig.. om du ändå sagt något tidigare, nu är jag ju upptagen.. annars hade det faktiskt funnits en chans, för dig och mig. mina tankar går till dig!



:p

2009-05-01 @ 14:12:18
Postat av: David

Gå in på den här länken: www.slempa.com

sen klickar du bara på spotify invites högst upp och följer instruktionerna =)

2009-05-01 @ 15:49:56
URL: http://fieldmountain.blogg.se/
Postat av: Natta

Fan emelie.. Jag ville ju inte att du skulle få reda på att det var du :$ nu är ju allt förstört ='(

2009-05-01 @ 19:23:12
URL: http://supeerbaben.blogg.se/
Postat av: Natta

Ååååhh! Tack David. Fan va bra =)

2009-05-01 @ 19:23:45
URL: http://supeerbaben.blogg.se/
Postat av: fansi

är det nimrod som är i farten! högläsning från sebloggar borde vi införa som ritual när vi förkrökar (: ;)

2009-05-01 @ 20:37:42
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0