don't bring flower's after i'm dead



fan vad underbart det var ute idag då.
skulle slutat klockan ett idag men jobbade över till kvart över sju istället
så det blev ett riktigt mördarpass 7.45-19.15. money money money
typ finaste dan hitills oxå (uppfattade jag innifrån iaf, haha)
satt ute i solen på lunchen iaf o det stekte på rejält.. så himla skööönt..
hatar att bo i lägenhet nu när det blir såhär fint
så man vill ligga ute o pressa
kan ju inte direkt lägga mig halvnaken här på dahlgrensvägen
o flasha allt för grannarna
o ingen balkong har ja heller, it suck's.
får se vad jag gör åt saken, har lite idéer..


förövrigt vill jag grilla, nån som är på grillkväll imorn?
sugen på kött o öl, de ä livääät de





Vad tycker du?
Postat av: emp

klart som faen du kan ligga å flasha inför grannarna! ja e på.. ;p

2009-04-17 @ 00:10:09
Postat av: Natta

Okej. Jag är på om du är på! Hett..

2009-04-17 @ 00:19:01
URL: http://supeerbaben.blogg.se/
Postat av: emp

sååå hett! bra träning inför egypten min vän ;p

2009-04-17 @ 10:51:58

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0