varför utsätter man sig

varför utsätter man sig för det här för? idag mår jag så jävla dåligt. Men det var det helt klart värt. Sjukt kul kväll igår iallafall.

Startade kvällen med några öl här hemma hos mig, jag o lisa trivdes. Vi knallade vidare till Malin pojkväns lägenhet där vi satt några brudar till att börja med. Under kvällens gång kom det bara mer och mer folk. Var hur trevligt som helst. Sen vidare till statt där jag hade asroligt, träffade en gammal polare som jag hängde med mestadels av kvällen. Efter statt drog jag med Eric, totte o johan till mcdonalds . Där vi käkade fyllemat. Sen blev de taxi hem ;) hur trevligt som helst.. och idag är jag såååå sleten, sovit typ 3 timmar inatt, så ikväll blir det att slänga sig i sängen tidigt. Lisa kommer hit snart och ska tillbringa kvällen och natten hos mig. Ska ut o gå en kvällspromenad sen.. det ser jag fram emot. Some update.



såå värt.
puss

Vad tycker du?

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0