tacka vet jag riktiga vänner

jag har nog fått det så svart på vitt som det går att få. du finns inte i min värld längre, trodde inte det gick att vara så ytlig. men ack så fel jag hade. du är så ensam.  tacka vet jag rikiga vänner. det har jag verkligen fått bevis på.


blev väckt på bästa sättet man kan bli väckt på. det gjorde min dag.

dagen har jag tillbringat i degerfors och umgåtts med mamma, hon är verkligen mitt allt. vi har bara myst o haft allmänt trevligt. det behövde jag idag. ibland undrar jag varför alkohol finns. den som uppfann det måste ju vara allmänt dum?

och vart tog du vägen förresten? var allt i onödan? mycket snack och lite verkstad...... jag är ett frågetecken när det gäller dig......

okej, negativt inlägg jag vet. men jag är bara så trött på allt....


Vad tycker du?
Postat av: Pedrosovich

Sjukt diffust inlägg så det känns som att ett "take care stay strong" ligger rätt nära till hands.



Efter regnet kommer solsken ! ^^

2008-09-15 @ 17:19:30
Postat av: Nathalie

Tack peder. Det värmer.

Hoppas allt är bra med dig.

Kramkram

2008-09-15 @ 18:15:28
URL: http://supeerbaben.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0