skönt

hård helg. o det märks på hela min kropp. jag får lixom inte ordning på den. jag är duktig på veckorna, äter rätt(för det mesta;P) ute o rör på mig osv.. sen kommer helgen, den förstör mig. böh. måste dra ner på mitt drickande, men det är ju alltid något roligt att se fram emot när helgen närmar sig. Jaja, nu är jag tillbaka till mina vanliga rutiner iallafall. det känns bra :) men snart är det helg... o då är det veeeeeeerkligen fest! Min bästa bästa fyller äääääääntligen 18 år.. Det är självklart Lisa jag pratar om ;D wihooo.

Idag har jag jobbat 5 timmar, städat och gått en skön kvällspromenad.
Nu blir det mys..




pussss

Vad tycker du?
Postat av: Frida

Saknar dig <3

2008-10-05 @ 18:26:19
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0