skön kväll

ja nu börjar det märkas. vintern börjar ta in på oss. vilken kyla som har lagt sig. jag har alltid varit en person som hatar vintern o framförallt kyla. jag vill ha sena sommarkvällar, tunna kläder o känna hur värmen lägger sig mot huden. det är verkligen det som är min passion. jag vill bo i ett varmt land.


idag har jag hunnit med en skön promenad, jobbat och umgåtts med några polare. vi spelade lite poker och kollade in filmen 21, den var grymt bra. handlar om en kille som är geni på siffror, sen kommer han in i spelvärlden, och där händer det massa grejs jaja. är inte så bra på o förklara, men den var verkligen sevärd :) 

jag är rädd att jag är fast. jag har börjat tänka så mkt på senaste tiden, vad skulle jag ha gjort nu om jag inte köpt lägenheten? skulle jag bo i något annat land nu? skulle jag bott kvar i dfs? vad skulle jag jobbat med? det finns så himla mkt jag undrar över. visst, jag ska inte tänka så. jag trivs jätte bra i min lägenhet, och jag har faktisk lyckats att klara mig på egen hand väldigt bra. o visst det går ju alltid att förbättra saker, men so far so good. vi får se vad som händer i framtiden. kanske inte ska tänka så mycket, men vad skulle hända om jag sluta fundera över sådana saker? :)

en sak jag måste ta upp är falska människor. det stör mig så himla mycket. folk som kan sitta öga mot öga med en person o kolla den rak i ögonen o ljuga? jag förstår verkligen inte. jag har aldrig varit för det där med o ljuga. jag förstår lixom inte själva grejen med det? Vad tjänar man på det igentligen. Det som kan svara på det är jävligt duktig. Jag måste nog vara värdens ärligaste människa? Det är så jag ser på mig själv iallafall, sen om andra har en annan uppfattning så är det deras ensak, men jag hoppas verkligen inte att det är så iallafall. Jag ljuger aldrig, inte medvetet iallafall... Sen är det en helt annan sak om man inte säger hela sanningen o öppnar hela sitt hjärta för alla som man träffar.


Sen skitsnack! Det är absolut det värsta jag vet! Åhh, jag får vara med om så mycket skitsnack så snart vet jag inte var jag tar vägen.. det killar i kroppen på mig. Alla är så himla intresserade av alla andras liv. Det finns lixom personer som är mer intresserade av mitt liv än vad jag är själv? Har det inte gått lite för långt då... Eller har jag alldeles fel?

Vad tycker du?

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0