segertåget

maskinen har verkligen en förmånga att sätta sig på folks hjärnor. iallafall min. nu har de lyckats igen, maskinen-segertåget sitter fast i mitt huvud. nu vill jag ha helg o alkohol tack :D





underbar morgon. vaknade klockan 7 av ett mysigt sms. synd att allt ska vara så krångligt. Men glad blev jag iallafall. somnade om med ett leénde på läpparna. o vaknade halvtio, gick ut o gick. härligare väder ute får man ju leta efter. jag blir sååååååååå glad!

under min promenad passade jag på att sköta lite ärenden, var iallafall o iväg o köpte ett silverschampo, mitt var slut, så det var välbehövligt. Sen var jag o köpte frulkost på mitt kära kronhallen, rustik bröd och brämhults apelsinjuice klarar jag mig inte utan. Satte mig sedan i solen o lyssnade på musik käka frukost o myste med världens goaste katt som bor här nånstans vid mig. Den katten är det mysigaste jag träffat. Puss på han!

Nu blir det duschen o sen fixa mig lite, sen blir det jobb.. vad kvällen erbjuder är jag inte säker på än ;D

Vad tycker du?
Postat av: sandra

du är snygg!! men brämhults juice är väl den godaste, smakar så jävla äkta och nypressad på något sett.=)

2008-09-25 @ 17:45:13
URL: http://sandragranath.blogg.se/
Postat av: sandra

du är snygg!! men brämhults juice är väl den godaste, smakar så jävla äkta och nypressad på något sett.=)

2008-09-25 @ 17:45:15
URL: http://sandragranath.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0