nu får jag skärpa mig.

dålig stil av mig att bara lägga ner det här tycker jag.. kanske dags att komma igång igen.



idag är jag på blödigt humör. eller inte riktigt heela idag. det slog mig nog nu när jag precis blev själv. Det är inte ofta jag är själv kan jag tala om. Och det mår jag så bra för. Jag trivs så med mina vänner, och jag skulle inte kunna leva utan dom för en sekund, ja ni ser. nu blev jag sådär blödig som sagt! men jag har så mycket lycka i mitt liv som jag inte skulle vilja byta ut mot något annat.  Jag har en helt fantastisk familj som verkligen älskar mig. Mina föräldrar bor ihop och har varit tillsammans i typ 25 år och är fortfarande som nykära, det är så härligt för mig o se. Jag har helt perfekta vänner, helt perfekta. De är allt för mig. meeen... man ska ju aldrig vara nöjd? eller?! Jag tror inte på det där med att man ska nöja sig med det man har. då kommer ju livet stanna runt sig. jag måste ha saker att sträva efter, saker att längta efter, saker jag inte kan få. och idag blev just den dagen.

det är inte ofta jag har tid o tänka, men när jag väl tar mig den tiden så kan det oftast bli för mycket för min lilla hjärna. nu lät det nästan som jag dumförklara mig själv, men ni förstår vad jag menar. okej okej.. ska väl inter dra ut på det här för mycket. men idag är dagen då jag vill ha kärlek.

Jag vill ha det som en del av mina kompisar, de kommer hem efter jobbet. Killen har lagat mat och bara längtar efter att få pussa o krama på en. JAG VILL OXÅ HA DET SÅ! det är inte ofta jag blir kär, jag har varit det en gång i mitt liv. och när jag släppte ut alla mina känslor så gick det rent åt........ men.. när jag blir kär så blir jag så otroligt kär så det finns inget annat som rullar i min skalle.

Men nu när höstmörkret kommer så finns det ju .... inget mysigare än att få ligga o mysa o pussas. o fyfan va jag förstör mig själv med det här självömkandet. men aja.. jag måste oxå få ha en sån här dag!

Så nu snälla person där ute som bestämmer mitt öde, kan du fixa en underbar kille som kommer hit o myser och älskar mig? ps. det är ett plus om han kan spela gitarr o sjunga .ds

Vad tycker du?
Postat av: Frida

och du har en kusin som älskar dig jätte mycket :)<3

2008-09-19 @ 21:06:28
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0