Ett stort grattis till mig




ett lite gladare inlägg.

idag fick jag reda på att jag får ett fast schema på jobbet.. inga skit tider hit o dit. jag är sååå värd det här! jag är så glad. så grattis till mig! :D

idag har jag bara jobbat, sen efter jobbet så gjorde jag ett försök till att förstå mig på karlskogas stigar. o de kan jag tala om att det gick inte bra. hade tänkt o gå nån runda vid nobel, men jag gick in i en skog snurra runt där som en velig kvinna o ut igen på nästan precis samma ställe. Ha ha. Det var lite snopet! Men jag försökte, det är huvudsaken iallafall. Skönt var det, men nu känner man verkligen kylan i luften.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen gå o möta lisiis på kronhallen för att inhandla lite smått&gott för kvällen :)


pussis

Vad tycker du?

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0