you lost my trust


Tillbringat min kväll tillsammans med Fanny. Finns alltid något o snacka om när man är med henne, även fast hon sköter det mesta snacket, så försöker jag hänga på i samma tempo. Jag kan ju inte va sämre jag inte... Kollade på"what happens in vegas" den var grym. Riktig tjejfilm. Se den!

Jag saknar dagar som denna på bilden. Tog denna bild en tidig sommarkväll förra året. Då man verkligen uppskattar värmen sådär otroligt mycket. De som var med denna dag glömmer nog aldrig det.. Det kommer jag aldrig göra iallafall..

Imorn ska jag upp tidigt, klockan sex bestämt. Så jag borde igentligen ligga o sussa nu. Jag o pernilla ska ut o gå o sen ska vi till öret. Jag ska inhandla lite hyllor o massa ljus såhär i höstmörkret.
                                                                     Fan vad mysigt det är. Det står på
                                                                     schemat imorgon. Annars ska jag 
                                                                     bara ta det lugnt. Jag är så ledig 
                                                                     imorn... Men jobb hela helgen.
                                                                     älskaar't



                                                                coldplay - see you soon (acoustic)

Vad tycker du?
Postat av: Anonym

måste jobba på det där.



förresten natta: man shoppar inte hyllor! ;)

see ya soon ! pussi

2008-11-04 @ 08:31:10
Postat av: fanny

måste jobba på det där.



förresten natta: man shoppar inte hyllor! ;)

see ya soon ! pussi

2008-11-04 @ 08:31:21
Postat av: Lisa

hallå där, min bild! fast allt mitt är också ditt baby ;) puss

2008-11-04 @ 10:04:35
Postat av: ♥ bella

Den filmen är bra hörredu! :) Ashton är min idol haha..

2008-11-04 @ 11:42:37
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: Natta

Svar Fanny:

Haha jaså, gör man inte ;P

hur gör man då när man köper hyllor då stumpan?



Svar Lisa:

Oj. Fel av mig, var helt säker på att det var den kvällen när vi satt vid bryggan en massa folk. Men när du säger det så är det ju din bild. Sorry <3



Svar Bella:

Ja, grymt bra film verkligen. Ja, han skulle man ju inte tacka nej till ;)

2008-11-04 @ 20:55:38
URL: http://supeerbaben.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0