when we first met

sitter här med mina vildvittror.
martin ligger som vanligt i soffan o tror han bestämmer över dosan och vad som ska ses på tv.  o fanny sitter o klagar över att han inte kan välja rätt program. jag lagt ner det där. alla mina o martins tv-kvällar leder ingenstans. det är ingen idé. vi har allt för olika smak på tv program så det skriker om det. jag älskar amerikanska serier o han vill bara se på ettan o tvåan. det är ju nästan så man vill ta självmord över hur usla programmen som sänds på svt är. jag orkar inte bry mig längre och det är då jag hamnar här.

beställde nyss den här staven oxå :) den andra från vänster med klar kristallpärla. kommer bli så fint i min lilla tunga.

inatt har jag fanny som nattgäst. myspys!



Vad tycker du?
Postat av: Anonym

stå på dig heden, public service ftw!

2008-11-26 @ 20:22:16
Postat av: Anonym

- Åååå just det, det var cicci som precis gjorde sig hörd!

2008-11-26 @ 20:24:04
Postat av: Natta

SKRÄLL! När man för en gångs skull får en kommentar av Cilla, så är det när det gäller Svt. Sorgligt!

Saknar dig massor förövrigt.

2008-11-26 @ 21:34:06
URL: http://supeerbaben.blogg.se/
Postat av: svt

du har väl så lågt iq så du inte förstår dig på de prog de sänger på svt.. goo martin!

2008-11-26 @ 23:41:19
Postat av: Natta

Svar till "svt";

Haha! Ja det måste vara så. Alla kan ju inte vara smarta här i världen =)

2008-11-27 @ 16:00:03
URL: http://supeerbaben.blogg.se/
Postat av: Heden

skönt att vissa känner viss sympati för mig i denna frågan.. sweeeeeeeet! :D

2008-11-28 @ 08:08:35

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0