we're just using eachother



igår var en minst sagt konstig dag...

sitter just nu o betalar lite räkningar. sånt som behövs göras när man är vuxen, trist men sant. finns ju roligare saker att göra om jag säger så.

jag ska sätta igång att städa min lägenhet nu ordentligt. allt från att diska o skura till att vika kläderna i garderoben. finns alltid något som behövs göras. sen vid halv tre börjar jag jobba, efter jobbet blir det till att storhandla. nu ska jag tamefan ha koll på min ekonomi den här månaden.

låt det bli helg nu snääääälllaaaa... :)

beer in my heart <3 haha


Vad tycker du?
Postat av: Maria

Snygging, har du skaffat långt hår nu!? ;D

2008-11-27 @ 11:31:49
URL: http://mariabruhn.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0