welcome




Jag bara älskar min "welcome" skylt. Den gör verkligen så man känner sig välkommen när man kommer hem. Har ställt upp min fina segelbåt brevid den. Den är så fin. Fick den av Nattis efter att ha letat som en tok genom hela smögen efter en vit, naturlig segelbåt. Men det gick ju tusan inte att hitta. Denna är från SIA och är helt underbar.

Tog en tripp till örebro som sagt idag. Och skräll att jag hittade en jacka.. var ju inte alls det jag skulle ha.. Men men. Nöjd är jag iallafall.. Fick med mig massa ljus hem oxå, och mysfaktorn i min lägenhet är inte att leka med. Mums! Så mysigt här.. Nu väntar jag bara på att karln ska komma o höja mysfaktorn ytterligare.. Undra när han kommer?

The Fray - Over my head (acoustic)


   

Vad tycker du?
Postat av: Isabelle

myys pyys! :)

2008-11-05 @ 11:52:54
URL: http://buus.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0