tänd på en röst

Vaknade upp imorse av att ett okänt nummer ringer, o ja vet. Jag sa i tidigare inlägg att jag aldrig skulle svara på okänt nummer. Men hade en aning om att det var Riksbyggen som skulle ringa, o sant som det var sagt så var det de. Å snacka om att jag gick igång. Killen som ringde hade en så förbaskat sexig röst. Bara av att höra hans röst flög det runt tusentals fjärilar i min mage. Jag var tvungen att lägga band på min själv för att inte bli... ja ni vet ;P haha! När samtalet avslutades så flög jag upp ur sängen. Var ju tvungen att piffa till mig lite innan han skulle komma.

Helt plötsligt så plingar det på dörren. Stunden jag väntat på var här. Jag öppnade dörren. Jag blev så besviken. Han var inte alls som jag hade föreställt mig. Och hans sexiga röst var som bortblåst. Det var bara till att bita i det sura äpplet och låta honom komma in o fixa mina element....

Jobbig situation...

Vad tycker du?
Postat av: spak

haha, va underbart! skräll natta ;) synd bara att utseendet inte dög till rösten då gumman..

2008-11-18 @ 12:04:20
Postat av: Jenny

Hahaha fan va rolig du e!! snacka om att rösten kan lura, i know;) pöss

2008-11-18 @ 12:12:27
Postat av: Julia

Hahah, fyfan vilken flopp då ;P

2008-11-18 @ 12:55:33
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Natta

Spak ; Jag vet att det är så skräll. Men jag trodde det var drömmannen som skulle ringa på. Men inte fan hade ja tur den här gången heller.. :P



Jenny ; haha tack du. Frågan är om man ska ta det positivt eller negativt ;D Jaaa.. det är sjukt, de där elektriska uppfinningarna är inge vidare hörru.. =)

2008-11-18 @ 22:29:06
URL: http://supeerbaben.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0