syster östberg



Igår var det halloweenfest som stod på schemat. Jag var syster östberg och tog hand om alla så fint. Ha ha. Startade med tacos här hemma hos mig o sedan drog vi vidare till eric. Där var det allt från Jesus o hans lärjungar till fångar, shejkar, o pirater. Grym kväll!

Nu ska jag sätta igång o storstäda. fyfan hur här ser ut. Disk över hela diskbänken, och det känns så kul! Men men. Bara o bita i det sura äpplet dra på musik i bott o sätta igång. Därefter är vi på't igen.. Ölen står redan på kylning...

Vad tycker du?
Postat av: jennifer

svar; okejokej, jag har juh piercat naveln och funderar på tungan eller läppen men jag är inte säker.

2008-11-01 @ 20:22:51
URL: http://ffjun.blogg.se/
Postat av: ♥ bella

wohoo din lilla pörr fia!:)

Nästa halloween är jag i USA, där de har riktiga halloween partyn.. Då får du komma! :)



Kul o snacka lite förut, är mätt på mango nu haha!

2008-11-02 @ 21:34:56
URL: http://buus.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0