Julklappar

När man var liten så var Julen så mycket mer speciell. Kommer inte ihåg den sista Julaftonen som jag hade svårt o sova dagen innan för att det var så pirrigt att tomten skulle komma lixom. Nej, de stadiet är jag väl inte riktigt i nu skulle jag väl kunna påstå.

Jag tror att det var Julen 00 som tog udden av min längtan till Julafton. Min kära mormor dog på Julaftonsmorgonen. Året efter åkte vi utomlands för att få en annan miljö och bara "komma bort ifrån" Julafton. Sen dess så är Julafton absolut inget speciellt för mig. Men att få träffa de nära o kära är ju aldrig fel. O inte presenterna heller... Men sen är det väl inte så mkt mer.

Frågan är vad man ska köpa till sina nära. Har ni några tips till
En glad, sportfåne, elektronikglad etc. etc gubbe på 45 vårar?
En klara-tokig, älskar ljudböcker o sommar, träningstant på 43?
En jobbigt kär, fotbolls, data intresserad lillebror på 17 år?

Har ni nåra tips?:)

----

Det här vill jag ha iallafall. Kan tomten va såhär snäll ??:-)




Vad tycker du?
Postat av: fani

haha men snuttan då, jag älskar när du pratar vetu ;) jag är värd att bli avbruten så kör på nästa gång ;)

2008-11-27 @ 18:08:13
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: frida

vad önskar du dig av mig nattis? :)

2008-11-29 @ 11:49:16
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0