inte likt mig

min andra vita helg och det känns faktiskt inte så konstigt som jag trott. bara skönt. faller sig ju mer naturligt att sitta inne på vintern o bara mysa! men nästa helg.. då blir det åka av för då är det personalfest som gäller. grejer de! ;)

inatt drömde jag återigen sjuka drömmar.. vet inte va re är me mää! är väl lite känslig o kåt! nu får ja lägga ner de här! :P

är hemma hos mina föräldrar ikväll. skönt att bara få umgås med dem en kväll. behövde det. imorn ska vi åka o hälsa på min morfar som ligger på lasarettet i örebro. hoppas han mår bättre....

nu ska jag lägga mig o kolla på film (klockan är 23.41 en lördagkväll!!!!!!!) haha

puss

Vad tycker du?
Postat av: bella

Alla mina helger är vita! :) Underbart ju, statt är överskattat.. hehe.. puss

2008-11-23 @ 21:53:18
URL: http://buus.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0