finaly



Va precis o sola. Därav bilden, tyckte jag hade fått lite färg. Me like! Ska snart hoppa in i duschen o därefter blir det jobb, hatar det passet jag ska gå på nu. 14.30-21.15. Så jävla jobbigt o idag kommer det vara MASSOR med folk. Det kommer vara långa köer i alla kassor. Visst, tiden går fort. Men man hinner fan knappt andas. Vet inte om mitt huvud pallar det idag.

Igår bakade jag ett pepparkakshus. Det var det jävligaste jag varit med om. Trodde det skulle va lite mysigt. Men ja blev fan bara irriterad, delarna ramlade isär o gick sönder. Men nu har jag iallafall fått ihop den, ni får se bilder på det imorn. Julpyntade här hemma igår förresten.. :)

Imorn är de lööördaaag!!!!! :D




Har ju förresten inte visat er mitt "kök". Igår grovstädade jag här. diskade, skura golv, rensa kylskåp och skafferi. Så nu har ja så fint :)





Vad tycker du?
Postat av: Maria

Vilken brunis du är! ;) Låter som du har det kul på jobbet, hihi. Tack så mycket, de är köpta på Svenska hem. ;D Utgång imorn? Puss & Kram och nyp i stjärten ;)

2008-11-29 @ 01:01:06
URL: http://mariabruhn.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad kul med personalfest, själv har vi det på en söndag! :O Yes, blir utgång ska fira Nikolina och Daniella innan =) Då ses vi i dimman då! Puss

2008-11-29 @ 13:10:44
URL: http://mariabruhn.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag veeeet. Måstenästan ge mig själv en julklapp ;)

2008-11-29 @ 17:46:25
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0