bloggar..

Jag är inte den som läser andras bloggar speciellt ofta. Finns några få som jag brukar läsa ibland. Jag har hittat en blogg som jag älskar att läsa. Det är en kille som skriver den, och den är sådär svinigt intressant.

"Igår fanns det gott om tjejer och jag fann en som var långt ifrån som alla andra. Hon var så vacker att även en blind människa hade uppskattat hennes skönhet. Det jag menar är att hon var inte bara vacker på utsidan utan hade även ett inre som jag fann behagligt. Hon var typen av tjej jag skulle kunna se som en flickvän. Varför förstöra allt genom att gå hem med henne?

Sen tänker jag att jag har bränt så många broar så vad gör det om jag bränner en till? Det kommer alltid att finnas någon bro som kan ta mig över till andra sidan. Jag intalar mig att hon är säkert en dubbelagent som mig, ett svin som döljer det genom att spela underbar. Jag kan inte låta henne komma undan, jag måste ha henne.

Hon tog kommandot och styrde oss bestämt avsides, väl där slog hon på till min förvåning sitt stora förförarprogram. Hon körde allt jag brukar göra, jag avbröt hennes och jag viska tätt i hennes öra att du hade mig vid hej, ska vi släppa vår dricka och sticka?

Hon och jag tittade på varandra och insåg att vi mött oss själva i den andra. Jag vaknade inte ens när hon gick och hon var spårlöst borta när jag vaknade, nästan som allt var en dröm. Jag letade efter bevis att hon varit här, jag fann inga. Jag fann inte heller min halsduk eller mössa. Allt som fann var en lapp där det stod om du vill ha tillbaka dina saker så möt mig för lunch idag.

Kanske krävs det ett svin för att lura ett annat? "

Vad tycker du?
Postat av: Julia

ja vill läsa bloggen =) adress?

2008-11-10 @ 23:17:14
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0