Glad Påsk

Ja, idag är det den dagen. Inge speciell dag för mig skulle jag tro. Men trevligt med helg och lov iaf :)
Är precis hemkommen från jobbet, blev ett tidigt kort pass imorse, 8-12 i dfs.. de var najs, ett helt pass med plock.. tiden går så extremt fort o man kan gå o tänka på precis vad som helst, o de bästa av allt, man behöver inte vara supertrevlig heelaa tiden :D hahaha.. gött.

Kvällen erbjuder alkohol o fest. Får se vart kvällen slutar bara =) Ska bli kul.. Inviga lovet o påskaftonen lite najs!=)

I torsdags så fotade jag en tjej till mitt projektarbete.. Blev hur najs som helst.. Så himla gött när ljussättningen blir precis som man vill.. Ska väl sätta mig o redigera nån dag när jag har tid.. o sen kanske så kan ni få se nån bild.. men ska försöka hålla lite hemligt nu, eftersom jag ska redovisa mina bilder senare. Då kan de va kul o inte ha sett dem innan... =)

Aja, nu är det dags för påskmat, jag är svinhungrig.. mums! :)


Puss&Kram, kanske ses ikväll! ;)


image114

Vad tycker du?

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0