Day in hell

Fyfan vilken dag, trodde aldrig att den skulle ta slut! Aldrig någonsin varit så bakis som jag var idag! Kändes som jag skulle spy på jobbet! Men jag klara iaf av den här dagen.. Så nu sitter jag här, helt mörbultad efter 9½ timmes jobb.. Kroppen o hjärnan hänger inte riktigt med! Jag äär så glad att va hemma!

Nu ska jag hoppa in i duschen o stå där i typ en timme.. fan va underbart! Sen blir det sängen, o upp imorrn kl 7 o jobba 10 timmar.. puuhh.. Wish me luck.

Smögen snart. Skönt o komma bort från den här stan!




Godnatt alla sötnosar.

Vad tycker du?
Postat av: din kusin frida

jag saknar dig nattis! synd att vi aldrig hann och se varandra när du var här.

2008-08-05 @ 18:33:16
URL: http://fridasplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

härlig bild. titta gärna in min sida och kommentera.



http://itsmylife.blogg.se

2008-08-07 @ 15:15:41

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0