För alla som inte dansar...

Oj, en helg utan fest. Var nog hundra år sen sist. Nejdå, men jag vet inte när senast som en hel helg var lugn. Hur konstigt som helst. Men fan så bra för kroppen..

Jag har varit hur duktig som helst den här veckan, om man nu får ösa lite beröm över sig(?).. Ute o gått varje dag plus testat på gymet här i bruket 2 ggr.  Så imorn så ska jag införskaffa mig ett gymkort, 200:- spänn för ett helt år, det är det lätt värt.. det är nästan så man skrattar åt vad billigt det är.. Och då får man egen nyckel och allt så man kan gå dit när man vill, jag mamma & en till är de enda tjejerna. Då trivs man :P haha..

Idag blev det en 2 timmars promenad, tror nog aldrig att jag powerwalkat så länge någonsin.. haha.. Jag gick i princip runt hela dfs, så ni som vill utforska degerfors o inte har något körkort kan göra det på eeendast 2 timmar.. Haha lite patetiskt =)

Nu är det bara det att hålla i, för om jag fortsätter såhär så är det kanske möjligt att jag har kroppen jag vill ha när balen och studenten börjar närma sig.. Fan det är inte låångt kvar nu. Helt otroligt. 143 dagar.. De ni!!! Då är det ääääntligen våran tur. Fatta när vi står där och dunkar på fönsterrutorna och bara väntar på att dörrarna ska öppnas, hur mäktig känsla det kommer va. Sen öppnas dörrarna och vi springer ut med våra vita kläder och mössan på huvudet, rakt ut i våra nya liv, hur underbart låter det inte? 08 kommer bli ett grymt år!!!!! Vårat år!!!


Nathalie


Vad tycker du?
Postat av: Julia

goo for it babe ! du e duktigt. ska ta tag i allt ordentligt nu med :) jaa fy tusan vad vi längtar till studenten, sen blire ju kanske norwaaay :)

2008-01-14 @ 12:59:11
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: Frida

det där med att träna kommer du klara lätt! såklart ;)
det inte bara låter underbart att ta studenten och allt som hör till det är underbart! :D

2008-01-14 @ 23:27:26
URL: http://minimicro.blogg.se
Postat av: Sanna

Då är vi 6 tjejer . Välkommen :)

2008-01-15 @ 18:31:14
Postat av: anonym

Det syns att du har gått ner i vikt tjejen, kör hårt håller tummarna för dig !

2008-02-01 @ 21:57:18

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0