a hard work work.

Måndag, och back to life. Skola, plugg och ja allt annat vardagligt slår till en i ansiktet, jag gillar inte måndagar.

Efter skolan så åkte jag jennifer och cilla till Ceveds för att jag skulle inhandla ett par walking skor, där möts vi av Love sittades och softar på en stol, var chockande att träffa honom eftesom jag trodde att han redan hade åkt till norge, fick lite experthjälp och tillslut blev det ett par Reebok skor som följde med hem. Känns skönt o ha ett par rejäla skor o gå i, kommer nog funka bättre för mitt knä. underbart. 

Gymet stod på schemat idag igen. Jäklar va karlar det var där idag, annars har man typ varit helt själv, men idag ni, då var alla där. Nu är det bara o köra stenhårt om man ska se ut som denna brutta. Kan hon ha den snyggaste kroppen? Lätt! woho. Mitt mål. Man ska inte vara blyg inte :P Satsa stenhårt.

 
image68






Idag har jag shoppat lite, detta blev det. Grymt nöjd.



Nu blir det sängen och tvn för min del.
Godnatt

Nathalie

Vad tycker du?

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0