Sjuk.

Ja, att jag är sjuk är väl inte en nyhet precis, har gått runt med denna hosta och snuva nu i 3-4 månader, och det ger sig aldrig. Igår åkte jag iväg till läkaren för andra gången. första gången jag var där var ju inte speciellt lyckat. Fick en nässpray som tydligen skulle vara värsta mirakelkuren mot min snuva och min hosta. Det var det mest patetiska! Hjälpte inte ett skit. Men igår iaf fick jag starka grejer, så gött!!! Känner mig redan lite bättre, hostan har faktiskt lagt sig lite.. så jävla gött att slippa att hosta sönder hela halsen. Underbart!! Tack doktorn!

Nej nu ska jag göra nått av den här dagen, en promenix och  sen ska jag föröka fixa lite plugg. då är jag nöjd =)

Nathalie

image85

Vad tycker du?
Postat av: Sandra

aa dom är helt underbara =) ser så jäävla lyxiga ut alltså

2008-02-07 @ 13:59:08
URL: http://sandragranath.blogg.se

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0