Hello little N.E.R.D

Ja, nu tror jag att jag har bestämmt mig för ett par brillor. Ett par i genomskilnigt plast från MaxMara. De blir najs, med lite diamonds på sidan ;) uuuhh!! haha.

image105

Såhär kommer då jag se ut på ICA framöver. Naaajs huuh? haha.

Meningslös dag i skolan, som vanligt. Alltså det är fan skämmande att vi har så lite o göra! I hela 3an så har vi haft 1 prov o kanske 2 läxor.. resten är sånt vi har gjort på lektioner. det är sjuukt! Sen är det väl jävligt gött också, men mer konstigt.. hmm. Ska fan göra ett schema förslag o lämna in till rektorn.. Så man kan slå ihop alla lektioner på 3 dagar istället för 5. Skulle vara otroligt skönt! Aja, får se hur det går med det.

Här har ni underbaraste låten av Howie Day, för er som inte hört den,  lyssna.. den är underbar.




Snart jobba, dags o börja peppa nu då! ;)

Tjingeling

Vad tycker du?
Postat av: bella

bra låt det där :) Inte så svårt att få upp en video eller hur! :)

2008-03-02 @ 10:31:46
URL: http://buus.blogg.se
Postat av: Hanna

sjukt snygga bågar! :D

2008-03-28 @ 17:58:32
URL: http://tvelve.blogg.se

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0